Wednesday, March 23, 2011

suntikan ATT  =='

korang tahu kan toh suntikan yang WAJIB time form3 , yea lahh , first-2 semua takut , ada yang nak nangis sebab senior form4 cakap sakit lah , itulah , inilah , segale bagai , then , lepas kena inject semua senyum , HAHA ! macam bodoh jeh , macam kena gigit semut jeh , cehh ayat . haha , tapi masuk kelas toh kebas gila , aku and prashnah tiba-2 demam , teruk lagi toh , dea sampai dah merah mate , haha , tapi kenn , orang lain tak demam , bodoh betol -,-  apahal tak tahu lah aku and dia jeh demam , 

next day , pagi-2 lagi semua mengadu sakit tangan , tapi memang pun , haha . sakit gila kod , lagi bangang diaorang main pukul-2 tempat kena inject , aku tengok dalam kelas aku semua tangan kiri macam robot , tak bergerak , haha , except manmeet lhaa , dia kidal . haha ! then , time dalam science lab , tung duduk tepi aku , aku tanye lhaa dea sakit keh yang kena inject toh , dia cakap tak sakit , wahh ! berlagak gila , haha . sekali aku pukul tangan dea , buat muka kesian , haha . tahu lhaa sakit keh tak . 

time pj pulak , cikgu kesayangan nanie majid , haha ! continue story balik , kitaorang tak buat lagi ujian segak , dah toh kena buat lah kenn tadi , gilalah , lenguh kod badan , huhh . dah lah toh , dapat kosong , bengong jeh , nanie cakap ' balik masa telur lah sebiji alya ' haha , ngek punya nanie , lepas toh , ada 2 lagi yang tak buat time toh , dah cikgu toh cakap ujian segak dah habis , kitaorang dahlah tak siap lagi , lepas toh semua main reka sendiri , haha ! then baliklah sekolah , dia cakap budak MELAYU pemalas tak buat kerja tak macam budak india and cina , mane tak angin si puteri , haha ! aku buat-2 lah rajin pergi cuci bangku toh dengan diaorang , sampai-2 , cikgu chikchikchik toh dah membebel pasal budak tipu semua , aku buad bodoh je lah even aku duduk depan dia , 

masuk jeh kelas , fafa and atikah ajak aku nak pergi minta maaf dengan cikgu , then enam-2 orang follow , tetiba baik pulak cikgu toh dengan kitaorang , haha , happy kitaorang , sorry lah cikgu saya dah kutuk cikgu , haha 

next week nak pergi rompin ! pantun  :)  eheee  :D
tak sabar gila . haha .

okay lhaa , sampai sini jeh , nak pergi tuition pulak . haha , rajin taww , kau ade ? haha ! janganlah marahnye pun  :D