Friday, April 8, 2011

L.O.N.E.L.Y  ):


heyy  ):
today 08.04.2011 , something special happen ? ohh sure TAK ! tak ada apea pun yang jadi , boring , pagi-2 siap-2 pergi sch , macam biase masuk kelas , letak bag and beratur dekat luar , benda paling boring -,-  . then , first , time sejarah , ohh  =O  mukea semua macam nih tahu , sesangat lahh boring , kena membebel sebab tak hantar sejarah , then , bi --> oral test !  (:  tohh jeh yang buat happy hari nih , pergi dewan , time tohh jugak kitaorang berlatih , sampai turn , tangan semua sejuk tahu , haha  :D  aku buat the best lah kan nak dapat high marks , then semua group kitaorang dapat lah semua 15 except wai yan , dia dapat 13 jehh , act , dah lari dari topic kann ? haha ! okay-2 , sambung story aku ,


aku tak tahu kenape tetibe jehh aku rase lonely gila , memang dah gila kod , aku balik sekolah terus tengok tv , tak tahu kenape aku tak study , haha , semua orang tahu sebab malas kann , exam hari selasa , hari nihh hari jumaat , * perlu keh aku cakap hari jumaat , semua orang tahu kann kecuali ' katak dibawah tempurung '  HAHA ! memang lepas balik rompin tohh aku tetiba jadi macam gila sikit , haha , continue , actually , aku rindu dia ! rinduuuu dia ! nak dia ! nak dia ! * eyy bodoh ! dia ex kau tahu tak ! bukan balak kau ! asal tergila sangat dekat dia ? aku pun tak tahu , entah-2 dia dah mandrem aku wey , =='  macam bodoh , tiap-2 hari aku mesti tanye sedare dia , dia dah balik belum , kenapa perlu aku buat semua tohh ? dia bukan sesiape dalam hidup aku ! dia tohh p.b. tahu takk , tak payah nak fikir pasal dia lagi , tapi aku fikir jugak -,- cakap lahh menatang apapunn , aku memang dah jadi macam orang bodoh yang tunggu dia balik tiap-2 hari .

serious aku rinduu dia , aku rinduu gila nak dengar suara dia yang sweet tohh , rindu time kitea couple , kau baik gila sayangg , tetapi orang cakap kau tak baik macam tohh , orang semua cakap kau p.b. dekat sch toh , orang semua suruh aku clash dengan kau bila tahu kitea couple , orang semua cakap kau dengan aku macam langit dengan bumi ,  orang semua tak puas hati bila aku couple dengan kau , tapi , takde siapa tahu happy nyaa aku bila dengan kau kann , butt , semua yang orang cakap tohh maybe betul , tetibe kau minta clashh dengan aku , aku mengangis gilaa time tohh , kau cakap kau cinta aku , kau cakap kau sayang aku , walaupun orang tak sukea , kau tetap nak kekalkan , tapiii , aku dah faham janji kau tohh , time tohh aku ingat nak call kau , tapiii , tak rasa bodoh keh kalau aku call kau , then aku call kak alin , syazleen anisa misria  (:  kakak yang bagi semangat dekat alya time tohh , papea pun kakak mesti cakap , kumbang bukan sekor , haha , butt , memang betul kann , alya jealous tengok kakak and abang harith happy jehh , tak pernah gaduh besar kann , gaduh sweet-2 jehh , alaa normal lahh kan kalau couple , and hope korang kekal (:

sampai sini jeh lahh , malas nak ingat benda lame time-2 nak exam nih , nanti result aku macam tett nanti , haha , byee !  (: