Tuesday, May 10, 2011

JEALOUS  -.-

okay . haiii  (:  so . tengok title tohh , aku jealous tahuu taa bilee tengok orang bercintan-2 nii !  heee , bukan apee , akuu rase macam lonely gilaa bilee tengok diaorang time dekat penang toh , touching punn adee , then mula laa naa nangis bagai , sedihh tahuu , asal aku jee yang single , time tohh semua text balik , ecehh . akuu pun naa text jugaa laa kann . konon , bukan text balak punn , text boyFRIEND jee  -.- 


time pergi penang toh , aku jealous bilaa tengok ain shazleen and amer firdaus jalan-2 bekepit jee , siap bagi-2 bunga ros lagii tahuu , then , fatin and aslah , diaorangg pergi shopping dekat pacific dua-2 jee , heshh , then , caerah dapat domo , aku punn adee , tapii bukan orang bagi , duit sendiri jee , HAHA XD  tohh aku taa sayang sangat domo tohh . and 1 lagi couple yang sweet gila-2 . aka ninaa and ikhwan , ohh . sweet gilaa aku tengok , walaupun diaorang nampak biasee jee , tapii . nampak yang diaorangg sayangg gila-2 kod . ikhwan bagi t-shirt  I LOVE PENANG dekat aka nina and adee name ikhwan dekat belakang t-shirt tohh , sedihh aku rasee , serious aku cakap boringg gila single .


tapii . kalau couple dapat balak yang perangai macam tett . baik tak payah kann . lepas nii , akuu just naa couple dengan orang yang akuu rase bolee percaya and setia . and aku dengar nasihat orang lain , and akan kenal lame-2 dulu sebelum couple , kena pasang spy dulu , ecehhh XD and naa yang terbaik untuk akuu  (:

tapii kann , lepas nii , tadee siape daa na nasihat aku , sebab aka syazleen anisa misria ( click for view profile diaa )  daa naa pergi study dekat matrik gampang , ehh , bukan . matrik gambang , ecehh  :D  back to story , aku rasee aku mesti rindu gilaaa dekat diaa , selalu nyee kalau problem time couple mesti dia jee yang advise akuu , dea jee yang bagi semangat dekat akuu , dia jee yang suruh aku buat homework , cikgu laa katekann , haha :D ,and dia jugaa laa yang selalu gaduh dengan akuu dekat fesbukk , hehhh , sedihh laa , confirm susah naa jumpa diaa , lagi-2 kalau aku daa masuk form 4 and naa pindah sch bawah , kalau dapat laa kann . haha . papee punn , saya sayang awak syazleen anisa misria  (:  awak jagee diri tahuu . thanks jugaa pasal rantai tohh , nanti alya bagi something for aka tanda kenangan kitaa tahuu , jage diri tahuu aka  (:  awak tohh daa laa manje , nanti canea laa . ecehh  XD  macam aku pulaa aka nyee , 

okay laa . sampai sini jee post kali nii , okay . byeee  (: