Tuesday, May 31, 2011

TOTALLY TAKEN  (:


heyy  (: harii nii aku happy gilaa  (: semalam lagii happy  (:  okayy , im totally taken by boo(:  ehee . DIA jee yang tahuu betapee happy nyee aku dapat dia  :D  sayangg , iloveyouu tahuu ! aku taa expect malam toh dia naa minta couple . ehee  (:

okayy , tengah-2 text macam biasee laa kann , then , dia cakap diaa tengah chat dengan aka alin , ohh . lepas tohh . tetiba jee dia text , dia cakap , s***** naa alya jadi milik orang bolee ? goshh ! butt , aku blur lagii mase tohh , then , aku reply , alya harap s***** jadii milik alya (:  then , dia text , alya naa taa couple dgan orang ? hmm . dengan mukaa taa malu nyee aku cakap naa . heee :D  yee laa . aku taa tahu naa cakap macam manee . terpaksa laa jujur dengan apee yang aku rasee . tepat jam 9.29 malam , 29.05.2011 , aku jadii milik diaa . ehee  (:

then , dia cakap taa tahu naa panggil aku apee . budak nii memang blur sikit tahuu . apee-2 yang dia naa buat . diaa mesti naa tanyee orang duluu . macam budak kecik kann . tapee , budak kecik kann comel . haha . gedik jee  XDD  then , esoknyee , hari isnin , aku baru balik dari kampung . tapii , akuu keluar jugaa petang toh sebab taa sabar naa jumpa diaa . thanks tahuu puteri and fafa sebab teman aku hari toh . my first date dgan budak gedik  (:  dekat starbuck jee punn . 

okayy , aku sampai toh , then , aku naik laa atas lepak dgan diaorang , pas toh , aku call diaa , suruh dia naikk . then , diaa pula suruh aku turun sebab malu naa naik . apee yang dia malu pun aku taa tahuu laa kann , aku turun laa jugaa , kalau taa sampai bila-2 pun diaa takan naik . then , aku pergi laa naa order air , nampak dia dekat luar , aku panggil laa . dia buat bodoh jee . hesh . aku pergi laa buka pintuu , then dia cakap terima kasihh . gedikk . haha . then , ambil air pun aku kena ambik tahuu , macam dia toh perempuan , aku nii lelakii . daa naik atas toh , naa duduk dekat manee pun taa tahu , aku jugaa pergi pilih tempat . hmm . then , duduk toh . diaa diam jee . aku punn diam jugaa . haha .  yee laa . malu kot , haha . thenn , aku ajak dia pergi duduk dekat belakang sikit , dia angguk jee , kalau aku pandang dia kann , dia tunduk jee . sukaa aku tengok muka diaa . hee (:  gedik kann . haha .

then , dia suruh aku rapat sikit dengan diaa  (: waa . nii laa dia punyaa first response ohh . then , kitaorang sembang-2 laa . lepas toh , dia cakap naa gerak daa . baru sejam aku lepak dengan diaa . naa nangis aku rasee tahuu . tapee laa , biee kerja kann . orang faham  (:  then , diaorang daa balik dari toilet . diaorang cakap ingat kann orang duduk satu kerusi dgan biee . tapii , biee kan daa balik . orang yang pergi duduk dekat kerusi biee . bukan kitaa duduk same-2 kann , tapee laa sayang , lain kalii bolee jumpa bie lagii  (:

papee pun . thanks gilaa dekat kaa alin . dia yang satukan kitaa kan biee  (:  aka . seriously , alya rindu gilaa dekat aka . alya tahuu , aka mesti busy kann dekat sanee . tapee laa . aka belajar leklok eh . aka takecare tao . alya sayangg aka sangat-2 . hopee bolee meet dgan akaa lagi lepas nii . alya doakan aka berjaya nanti eh (:


saya sayangg awak budak gedik !  (:
iloveyoulotlot sayangg  (:
sss  (: