Saturday, June 11, 2011

Nasib Kitaa Kann ?  (:


zahidah nazifa , sabar okay sayangg . aku faham , setiap kalii couple memang benda nii wajib adee tahuu . hmm , aku pun , entah laa sayang naa cakap apee . just , sabar , sabar , sabar and sabar . kadang-2 tuu aku pun hilang sabar , nasihat orang jee pandai . haha . butt , sbar jee laa . lagii ? dahh , menyampah jugaa aku dgan sabar -.-  haha . taa betol .

hmm , faa , aku rindu gilaa naa meet kau . hmm , rindu naa gelak-2 dgan kauu . time banyak problem nii laa kitaa jarang jumpe kann :(  faa , memang mcam nii kan yang akan jadi kalau kitaa couple , entah laa wey , taa tahu naa cakap ape , letih naa fikir pasal semua nii kan . kadang-2 happy , kadang-2 tension , kadang-2 menyampahh . grrrr  -.-  tapii , still jugaa sayang . 

okayy . dalam couple nii kann , patut kee 

--> kita percaye boyf sepenuhnyaa ?
--> kita sayangg dia lebih dari diri sendiri ?
--> kita abaikan pelajaran ?
--> kita serahkan semua dekat diaa ?
--> kita jee yang mengaku salah butt sebenarnyee tu salah diaa ?
--> kita cakap tak walaupun benda tu betol just untuk jage hati diaa ?

okayyy , tetiba nangis pulaa -.-  enough , byeee .